Centru de copiere sau ma descurc singur?

Centru de copiere sau ma descurc singur?

De ce sa alegeti un centru de copiere cand puteti opta pentru achizitionarea unui copiator propriu?
Desi aceasta din urma ar parea o varianta avantajoasa, la o analiza mai atenta puteti descoperi ca nu este intocmai cea mai buna optiune. Exista numeroase implicatii care la prima vedere pot fi omise. Printre acestea, putem identifica urmatoarele:

Cat ma costa sa ma descurc singur?

1. Spatiu

Dupa cum probabil stiti copiatorul este un echipament voluminos. Estimativ un copiator ocupa aproximativ 3m patrati; aici este inclus copiatorul in sine,i spatiu in jurul sau pentru operator si spatiu pentru hartie si consumabile, etc. Sunt putini care iau in calcul acest aspect dar ganditi-va care este costul chiriei pe metru patrat.
... si sa fim seriosi, nu este tocmai frumos, deci strica si aspetul estetic al biroului

2. Timp

Pentru fiecare operatiune de printare / copiere trebuie sa alocati o perioada nedeterminata de timp pentru supravegherea aparatului, intrucat oricand pot aparea erori... Daca sunteti in criza de timp iar documentele dvs. au o importanta ridicata, o eventula greseala / omisiune / defectiune pot avea consecinte destul de neplacute.

Resursa umana irosita

Nu oricine stie sa opereze un copiator sau o multifunctionala profesionala. Fiecare aparat are anumite instructiuni de utilizare si pentru a fi operativ, trebuie sa le cunosti in detaliu, sa sti ce se poate defecta, cum remediezi o defectiune, cum schimbi consumabilele, etc. Bineinteles ca toate aceste lucruri pot fi invatate. Daca volumul dvs. de lucru este destul de ridicat, puteti angaja un operator pentru aceste activitati. Bineinteles, cheltuielile companiei vor creste odata cu plata unui nou angajat. In acelasi timp, pot aparea si alte riscuri care implica: indemanarea operatorului, eficacitatea acestuia, calitatea materialelor finalizate, timpul in care sunt realizate, gestionarea eficienta a resurselor de catre operator.

Costuri ridicate

Costurile aferente unui copiator / multifunctional / imprimanta sunt mai mari decat isi imagineaza unii. Un asemenea echipament necesita serice si mentenanta, hartie si consumabile, un operator si sa nu uitam de costurile legate de spatiu.

Costul echipamentului

Preturile copiatoarelor difera foarte mult in functie de performante, functii disponibile si brand. In primul rand trebuie sa alegeti intre un copiator alb-negru si unul color. Un copiator color este de aproximativ 4 ori mai scump decat unui monocrom. Apoi trebuie sa estimati un volum de lucru lunar; cu cat acest volum este mai mare cu atat pretul de achitie creste. In medie pentru un copiator monocrom entry-level pretul de plecare este de aprox. 1000 euro dar cu cat cresc pretentiile dvs., performatele aparatului si volumul estimat de lucru pretul poate creste cu usurinta de 10 ori. In cazul in care doriti un echipament color pregatiti-va pentru costuri si mai mari. In concluzie un copiator este o investitie ce o puteti amortiza intr-un timp lung, si tinand cont de costul de achizitie ridicat necesita intretinere si mentenanta, deci costuri periodice suplimenare.

Costul spatiului

Cum am spus mai sus un copiator ocupa in medie aprox. 3mp. La o chirie de 15-20 euro /mp costul cu spatiu alocat unui copiator poate ajunge la 60 euro / luna. In acest calul nu sunt luate in seama amortizarea echipamentului si costurile legate de service si mentenanta, consumabile.

Service si mentenanta

Pentru a va asigura de buna functionare a echipamentului va trebui sa apelati la un contract de service cu o firma specializata. In medie costul unui astfel de contract este intre 15 si 50 euro / luna. Desigur nu sunteti obligati sa incheiati un contract de service copiatoare dar in cazul unei defectiuni interventiile pot fi extrem de costisitoare, pot ajunge pana la cateva sute de euro.

Consumabile si hartie

Consumabilele de baza ale unui copiator sunt tonerul, unitatea de imagine sau cilindrul si developer. Pentru a realiza printuri de buna calitate si pastrarea in buna functionare a echipamentului este necesar sa folositi consumabile originale. Pe langa aceste consumabile un copiator mai are nevoie de hartie, cu cat hartia este mai buna cu atat calitatea printurilor creste si reduceti riscul defectiunilor. Aceste costuri sunt legate in mod direct de volumul de lucru.

 

Care este diferenta la un centru de copiere?

Principalul avantaj atunci cand optati pentru serviciile unui centru de copiere este acela ca toate aceste costuri sunt incluse in pretul serviciului!

Nu va trebui sa va faceti griji pentru toate costurile aferente printarii / copierii ( material pentru suport, consumabile, reparatii, manopera, etc.) pentru ca oferta de pret include toate aceste cheltuieli. In plus, dvs economisiti foarte mult timp, toate materialele putand fi livrate gratuit direct la sediul dvs sau la locatia solicitata.

In ceea ce priveste calitatea documentelor, puteti avea incredere ca persoanele care lucreaza la un centru de printare / copiere nu va vor dezamagi, intrucat ele sunt specializate in furnizarea acestui tip de servicii.

Un alt beneficiu in urma colaborarii cu un centru de printare / copiere este diversitatea materialelor pe care le puteti alege pentru documentele dvs.: printare / copiere pe hartie de diferite grosimi sau pe carton, fomate diferite (A5, A4, A3), indosariere cu sina de plastic sau metalica, coperti transparente sau colorate, capsare sau perforare, etc.

In urma colaborarii stabile iCOPY, fidelitatea dvs. va fi rasplatita prin oferirea de discounturi la servicii si prin dobandirea unei prioritati in finalizarea comenzilor dvs.